Ik word lui, en ik bouw zo vele verbindingen niet aangezien ik zou moeten. Ik zou verbindingen MOETEN bouwen elke zo gemakkelijke dag (aangezien het is). Ik denk de gemakkelijkste manier om dit te doen door op blogs commentaar te geven is, en dat ook het productiefst (voor me) is, omdat ik zie wat andere mensen doen, wat widgets zij hebben, en ik krijg ALLERLEI ideeën voor nieuwe posten op mijn blog.
Zo - als u wat tijd gaat doorbrengen elke dag commentaar gevend op blogs, doe wat niet iedereen anders en commentaar op Shoemoney en John Chow doet. Dat is een afval en, enkel zeer zeer kitchy van tijd (ook…).
U wilt zich op blogs concentreren die „dofollow“ - en die wie „geïnstalleerdeo commentLuv“ hebben plugin worden zodat uw laatste blogpost automatisch toegevoegd in het kader van uw commentaren.
Hoe gaat het met u dat? Ik ben blij u vroeg… u lijsten zoals de geïnstalleerdee lijst van 100 CommentLuv blogs zoekt! U moet ook koele hulpmiddelen zoals de DoFollow Duiker, een hulpmiddel zoeken dat meer dan gekende 600 dofollow blogs zoekt!
NOW - u werkt slimmer, en niet harder!